Vyúčtování služeb
základní body
- vedení evidence vlastníků bytů a nebytových prostor
- vedení předpisu záloh a jeho změn, dlouhodobá archivace úprav
- změny předpisu nájmu jednotlivcům
- hromadné změny předpisu dle vyúčtování služeb
- automatické dvojí rozdělení vyúčtování při změně vlastníka
- evidence měřičů dodavatelů obhlídkou v domě, pro jasné rozdělení nákladů při vyúčtování
- evidence plateb od všech jednotek
- přehledný měsíční přehled neplatičů
- přehled změny počtu osob
- součinnost při řešení dlužných plateb, vydání podkladů pro žalobu
- zajištění komunikace s inkasním střediskem při platbě SIPO
- vyúčtování ročních záloh spojených s užíváním bytů a nebytových prostor do 31.3.2012 (při dřívějším předání konečných faktur možné vyúčtování dříve)
doplňkové body:
- vedení vlastníků včetně e-mailových kontaktů
- příjem změny počtu osob přímo od vlastníků pomocí e-mailu, nebo v listinné podobě (naše poštovní schránka v domě)
- tvorba předpisu záloh a informování o změnách vedení domu e-mailem (změna počtu osob, změna vlastníka)
- tisk předpisu nájmu a předání vlastníkům
- hromadné změny předpisu dle vyúčtování služeb
- tisk vyúčtování a předání vlastníkům
- tisk složenek pro přeplatky a nedoplatky včetně předání vlastníkům
- vyzvedávání dokladů jednou měsíčně z poštovní schránky, nebo převedení zasílací adresy pro na naší společnost
- proplácení faktur dodavatelů dle dohodnutých pravidel (možnost internetové autorizace)
- výpisy uskutečněných plateb
- hlídání enormního nárůstu spotřeby fakturovaných veličin
- přímá komunikace s vlastníky
- výplata přeplatků na účty majitelů
- tisk faktur při potřebě fakturovat jinému subjektu
- poskytnutí přehledu částky ke zdanění pro jednotlivé vlastníky
- odeslání elektronického podání informací na obchodní soud
- sledování termínů periodických plateb (např. pojištění domu)
- sledování dat on-line (od 1/2015)