Archiv článků

Havárie vody Praha 3

02.03.2018 11:46
Dnešní výjezd k havárii vody na Praze 3. Po oznámení byl prasklý ventil vyměněn za 3 hodiny a bytový dům byl opět připojen vodovodnímu řádu.

Anténa příjem signálu

15.12.2017 11:34
Vyřizujeme docela často stížnosti na špatný televizní signál. Jestliže nemá problém nikdo jiný v domě, tak na 80% je potřeba přeladit televizi. Na 10% je špatný kabel mezi anténou a televizí. Pozor společná anténa chytá programy z několika vysílačů. Přestože je na televizi naladěn program  ČT1...

GDPR a co znamená ve stručnosti pro správce

04.11.2017 09:37
.Od 25. května 2018 platí nová legislativa EU, pro ochranu osobních údajů - General Data Protection Regulation. Všechny údaje musí být dostatečně zabezpečené. Jde o konec nezaheslovaných exelů v nezabezpečeném počítači, ke kterému může mít přístup kdokoliv. Jde zejména o konec rozesílání...

Výměna podlahových krytin v panelovém domě

06.09.2017 10:06
Poptáváme pro společenství vlastníků na Praze 5 výměnu PVC ve 4 vchodech o 8 patrech. V přízemí výměnu dlažby. V případě zájmu o vytvoření nabídky mě prosím kontaktujte na iliev@hadrman.cz S pozdravem Iliev Jiří

Výměnu vodoměrů brát vážně

08.03.2017 11:04
Za porušení povinnosti provádět každých 5 let výměnu, nebo repasování vodoměru hrozí uživateli měřidla (bez platného ověření, tj. po 5 letech) pokuta až do výše 1.000.000 Kč (§ 23 odst. 1 písm. b) zákona č. 505/1990 Sb.) Je možné, že pokuta za nedodržení zákona může být menší. Je také možné, že...

Problémy s kostičkováním obrazu

02.03.2017 10:33
Vlastníci si občas stěžují na kostičkování obrazu. Dle našich zkušeností lidi často používají programy, které mají automaticky naladěné v první dvacítce a nevědí, že na padesátém mají naladěný daleko lepší místní vysílač. U hůře naladěného programu stačí pak ke zhoršení kvality příjmu posunutí...

Reklamace vodoměrů

02.11.2016 09:30
Dle zkušeností a technologicky bytové vodoměry měří spíše méně. Vlastníci občas reklamují vysokou spotřebu vody. Ještě nikdy se neprokázala chyba ve vodoměru. Vždy byl problém někde jinde. Nejčastější problémy: 1) protékající toaleta - až 2 m3 měsíčně 2) kapající kohoutky - až 0,5 m3...

Termohlavice nastavení

25.10.2016 09:54
    Začátkem zimy zase přibývají stížnosti na vytápění. Mezi hlášené poruchy patří hlášení závady, že topení netopí při nastavení hlavice na stupeň číslo 3. V tomto případě však nejde o poruchu. Je to správná funkce termohlavice. V regulační hlavici je teploměr, který...

Kamerový systém

21.09.2016 12:53
Pro našeho klienta - společenství vlastníků jednotek poptáváme instalace kamerového systému v panelovém domě na Praze 4. V případě zájmu pište na email sprava@hadrman.cz a domluvíme termín prohlídky s předsedou SVJ.

Parkovací zóny v Praze

06.09.2016 15:51
Jako správci nemovitostí s parkovacími zónami máme neustále problémy. Máme pocit, že jde městské policii hlavně o vybírání pokut a to že se nám dostávají zloději neustále násilím do baráků, močí na ně, atd., už je moc nezajímá. Správce to jede řešit a než to vyřeší, tak má lístek za stěračem....
Záznamy: 1 - 10 ze 61
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>