SVJ PORTÁL

Chybovost mezi hlavním vodoměrem a domácími

04.03.2016 10:25
Graf znázorňuje chybovost mezi hlavním vodoměrem a domácími vodoměry. K datu 1.8.2014 byl hlavní vodoměr od vodáren nový a současně všechny domácí vodoměry. Měsíční odečty bytů pak probíhaly díky dálkovým odečtům. Jedná se o dům 18 jednotek a přes domácí vodoměry teče také voda pro ohřev, kdy...

Schvalování sídla firmy v domě

15.01.2016 11:54
V Bytovém družstvu schvaluje představenstvo, někde nadpoloviční většina hlasů na schůzi (dle stanov). V Bytovém družstvu se musí schvalovat sídlo firmy i pro členy družstva. V SVJ má právo každý vlastník jednotky jednoduše nahlásit sídlo firmy k jednotce, kterou má v osobním vlastnictví. Má na...

Problém s TUV v domě s hodně vchody

29.12.2015 12:39
Nejvíce problémů s TUV máme v domě s velkým počtem vchodů. Tímto se chceme rozdělit s informacemi, které jsou obsaženy v žádosti o součinnost se správcem. JE POTŘEBA STÁLE HLÁSIT PROBLÉMY S TEPLOU VODOU, KTERÉ MŮŽOU BÝT INDIVIDUÁLNÍ V JEDNOTLIVÝCH VCHODECH !!!!!!!!!!!!!!!!!! (potřebujeme co nejvíce...

Dobré zkušenosti s bankou Sberbank

10.12.2015 13:21
Chceme tímto poděkovat za velice osobní přístup Sberbanky, která nám byla schopná rychle půjčit na naší firemní investici správce nemovitostí. Doporučujeme všem SVJ a BD věnovat pozornost bance Sberbank při výběru správce svých financí. Zejména upozorňujeme na její spořící účet. Naopak banka Fio...

Příliš drahé oznamování havárie vody

23.10.2015 13:41
Pozor na chování dodavatele vody Volia (také vystupující pod hlavičkou Pražské vodovody a kanalizace"). Nahlášení havárie, že vidíte unikat vodu z chodníku Vás může přijít draho. Jediná linka na které je možné hlásit poruchy (840111112) je placená!!! Nepomůže Vám žádný neomezený tarif od operátora....
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>