SVJ PORTÁL

Reklamace vodoměrů

02.11.2016 09:30
Dle zkušeností a technologicky bytové vodoměry měří spíše méně. Vlastníci občas reklamují vysokou spotřebu vody. Ještě nikdy se neprokázala chyba ve vodoměru. Vždy byl problém někde jinde. Nejčastější problémy: 1) protékající toaleta - až 2 m3 měsíčně 2) kapající kohoutky - až 0,5 m3...

Termohlavice nastavení

25.10.2016 09:54
    Začátkem zimy zase přibývají stížnosti na vytápění. Mezi hlášené poruchy patří hlášení závady, že topení netopí při nastavení hlavice na stupeň číslo 3. V tomto případě však nejde o poruchu. Je to správná funkce termohlavice. V regulační hlavici je teploměr, který...

Parkovací zóny v Praze

06.09.2016 15:51
Jako správci nemovitostí s parkovacími zónami máme neustále problémy. Máme pocit, že jde městské policii hlavně o vybírání pokut a to že se nám dostávají zloději neustále násilím do baráků, močí na ně, atd., už je moc nezajímá. Správce to jede řešit a než to vyřeší, tak má lístek za stěračem....

Česká voda pro Česko

06.09.2016 14:58
Rádi bychom, aby zůstala voda pod křídly České republiky. Proto naše správa nemovitostí podpořila nákup DVD s informacemi o této problematice, které dostanou čelní vládní představitelé. http://pravdaovode.cz/veolia-objednavky-dvd/

Vodárny nové telefonní číslo nejen pro správu

06.09.2016 11:18
Vodárny v Praze zřídily nové telefonní pohotovostní číslo nejen pro správce pro hlášení poruch 601 274 274 . Už není nutné volat na drahé telefonní číslo se zvláštní sazbou.
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>