Vyúčtování služeb

základní body:

  • vedení evidence vlastníků bytů a nebytových prostor
  • vedení předpisu záloh a jeho změn, dlouhodobá archivace úprav
  • změny předpisu nájmu jednotlivcům
  • hromadné změny předpisu dle vyúčtování služeb
  • automatické dvojí rozdělení vyúčtování při změně vlastníka
  • evidence měřičů dodavatelů obhlídkou v domě, pro jasné rozdělení nákladů při vyúčtování
  • evidence plateb od všech jednotek
  • přehledný měsíční přehled neplatičů
  • přehled změny počtu osob
  • součinnost při řešení dlužných plateb, vydání podkladů pro žalobu
  • zajištění komunikace s inkasním střediskem při platbě SIPO
  • vyúčtování ročních záloh spojených s užíváním bytů a nebytových prostor do 31.3.2012 (při dřívějším předání konečných faktur možné vyúčtování dříve)

 
doplňkové body:

  • vedení vlastníků včetně e-mailových kontaktů
  • příjem změny počtu osob přímo od vlastníků pomocí e-mailu, nebo v listinné podobě (naše poštovní schránka v domě)
  • tvorba předpisu záloh a informování o změnách vedení domu e-mailem (změna počtu osob, změna vlastníka)
  • tisk předpisu nájmu a předání vlastníkům
  • hromadné změny předpisu dle vyúčtování služeb
  • tisk vyúčtování a předání vlastníkům
  • tisk složenek pro přeplatky a nedoplatky včetně předání vlastníkům
  • vyzvedávání dokladů jednou měsíčně z poštovní schránky, nebo převedení zasílací adresy pro na naší společnost
  • proplácení faktur dodavatelů dle dohodnutých pravidel (možnost internetové autorizace)
  • výpisy uskutečněných plateb
  • hlídání enormního nárůstu spotřeby fakturovaných veličin  
  • přímá komunikace s vlastníky
  • výplata přeplatků na účty majitelů
  • tisk faktur při potřebě fakturovat jinému subjektu
  • poskytnutí přehledu částky ke zdanění pro jednotlivé vlastníky
  • odeslání elektronického podání informací na obchodní soud 
  • sledování termínů periodických plateb (např. pojištění domu)
  • sledování dat on-line (od 1/2015)